من والا بسته بسته با نمک میخورم
له میکنم و نمک میزنم
اوف دهنم اب افتاد
من از دیروز ۱ کیلو خوردم
ول چون با نمک میخورم عذاب وجدان میگیرم
من که خیلی میخورم راستش من همه چیمیخورم ولی به اندازه به نظرم خر چی چیزی کمش خطر نداره الکی هعی استرس نده به خودت
نه خطری نیست
نه😕
نه چه ضرری من هرروز میخورم
نه فقط حواست به نمک باشه من از ورم مررردمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.