۳ پاسخ

من سر شیشه 3قطره میدم ولی خیلی شیر میاد... دو قطره بهتره

اونت همینجوری سرشیشه اش اوکی ولی دیر میریزه

دختر منم همینجوره کم کم خوب میشه. الان 35روزس تقریبا کامل میخوره

سوال های مرتبط