۹ پاسخ

زوده خو😐

من از ۳۶ همه کار کردم دنیا بیاد ۳۹ و ۳ روز دنیا اومد😁

35هفته ای😕

چرا عجله داری هنوز زوده

وااااااا خدا نکنه دیونه بچت نارس ب دنیا میاد بچرو میبرن داخل دستگاه پدرت در میااااااد بچه نابود میشه خدا نکنه زود بیاد دیر بیاددددد بهتر بچه خودشم اذیت نمیشع

بزار بچت کامل رشد کنه عجله نکن 37هفته تمام شد ممکنه دردات شروع بشه ممکنه هم شروع نشه

الان زوده گلی

خواهر کیو دیدی 36هفته دردش بگیره

خیلی زوده برای زایمان عزیزممم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه💜مهران مامان فاطمه💜مهران ۱۰ ماهگی