زوده خو😐
من از ۳۶ همه کار کردم دنیا بیاد ۳۹ و ۳ روز دنیا اومد😁
35هفته ای😕
چرا عجله داری هنوز زوده
وااااااا خدا نکنه دیونه بچت نارس ب دنیا میاد بچرو میبرن داخل دستگاه پدرت در میااااااد بچه نابود میشه خدا نکنه زود بیاد دیر بیاددددد بهتر بچه خودشم اذیت نمیشع
بزار بچت کامل رشد کنه عجله نکن 37هفته تمام شد ممکنه دردات شروع بشه ممکنه هم شروع نشه
الان زوده گلی
خواهر کیو دیدی 36هفته دردش بگیره
خیلی زوده برای زایمان عزیزممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.