۷ پاسخ

عزیزم میشه تایپ منو جواب بدی تجربه داشتی تو خیلی نگرانم

خدارحمت کنه
پدر بزرگ منم با اینکه ۹۴ سالشه بود دلم‌کباب شد برای فوتش
مخصوصا که تو بیمارستان بود و ندیدیمش

خدا رحمتش کنه

عزیز آدم تو هر سنی از دنیا بره باز آدم دلتنگش میشه و براش سخته روحشون شاد

پدربزرگ من سال ۹۹ رفت هنوزم به یادشم اسمش که میاد اشک تو چشام حلقه میزنه😣
پدربزرگ همسرمو میبینم که خدا برای نوه هاش حفظش کرده ناخودآگاه گریم میگیره و دلم پدربزرگمو میخواد😔

پیری که سیری نیست آدم از دوریه عزیزاش قطعا دلتنگ میشه و گریه میکنه
مگه اینکه محبتی بینشون نبوده باشه!
خدا رحمت کنه پدربزرگتون رو و آرامش بده به دل شما...🤲

خدا رحمتش کنه دقیقا منم مادربزرگم ۴ ساله فوت شده هنوز براش گریه میکردم خیلییی مظلوم بود خیلیی خوب بود اخ الان پیام شمارو دیدم یادش افتادم

سوال های مرتبط