پاشویه کن
روی پیشونیش دستاش زیربغلش گردنش دستمال نم دار(با آب ولرم) بزار
منم دیشب دخترم همینطور بود تا ۴۲ رفت تا میتونی پاشویی کن من با سرکه سیب جدا گونه با گلاب جدا گونه پاشویش کردم با شیاف و شربت نمیومد پایین پیاز بزار تو جوراب خیلی خوبه
خداروشکر که اومد پایین اما اگر از ۳۹ یا ۳۹ و نیم بالاتر رفت سریع برسون بیمارستان دور از جون خطر تشنج داره
اییو پروفن بده اب رو اتیشه استا اصن گاهی جواب نمیده
دوتا دستمال با گلاب خیس خیس کن
آبشو بگیر بعد بذارشون زیر بغلش
بعد بذار رو شکمش
بعد تبش که پایین کسید بذار روی سرش
فوری انجام بده تبش خیلی بالاس چرا گذاشتی انقد بالا بره شربتشو سر ساعت بده
بروفن دادع؟؟؟
ببرش بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.