۶ پاسخ

هرچی زودتر، بهتر

تا نه برو

من امروز ساعت ده و نیم رفتم تا یک طول کشید تموم شه

عزیزم ۸تا۱۰ساعت باید ناشتا باشی زود برین بهتره چون ۴مرحله س طول میکشه هر یه ساعت باید خون بدین

تا ۹ برو

صبح ساعت ۸

سوال های مرتبط

مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 مامان لیام کوچولو🐣🫀🤍 ۳ ماهگی