نخوری بهتره مخصوصا ماه های اول
بعدشم خدای نکرده اگه توی ژنتون فاویسم باشه برا بچه خیلی بده
متخصص به من گفت خودت حساسیت نداری عیب نداره بخوری ولی سعی کن زیاد نخوری
توی مادرایی که خودشون حساسیت ندارن مشکلی نیست ولی زیادنخور
واسه من که اصلا سازگار نیست
با وجود اینکه کم خون نیستم الحمد الله
ولی سریعا افت فشار ایجاد میشه واسم حتی بگو یک دانه خوردنش
نه عزیزم بهتره نخوری اگر هوس کردی یکم بخور ولی کلا باقالا هم حساسیت زا هست هم شدیدا کم خونی میاره و بدن رو کرخت و بی حال میکنه چون خیلی سردی بالایی داره
نخوری بهتره
عزیزم به خاطر حساسیت زا بودنش گفتن نخور
نه عزیزم سعی کن نخوری تو طول بارداری حساسیت زا هست برای بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.