خانما ببخشید باقالا مشکلی نداره بخورم

۷ پاسخ

نخوری بهتره مخصوصا ماه های اول
بعدشم خدای نکرده اگه توی ژنتون فاویسم باشه برا بچه خیلی بده

متخصص به من گفت خودت حساسیت نداری عیب نداره بخوری ولی سعی کن زیاد نخوری
توی مادرایی که خودشون حساسیت ندارن مشکلی نیست ولی زیادنخور

واسه من که اصلا سازگار نیست
با وجود اینکه کم خون نیستم الحمد الله
ولی سریعا افت فشار ایجاد میشه واسم حتی بگو یک دانه خوردنش

نه عزیزم بهتره نخوری اگر هوس کردی یکم بخور ولی کلا باقالا هم حساسیت زا هست هم شدیدا کم خونی میاره و بدن رو کرخت و بی حال میکنه چون خیلی سردی بالایی داره

نخوری بهتره

عزیزم به خاطر حساسیت زا بودنش گفتن نخور

نه عزیزم سعی کن نخوری تو طول بارداری حساسیت زا هست برای بچه

سوال های مرتبط

مامان نینی خوشکله💙 مامان نینی خوشکله💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی کوچولو 😍 مامان نی نی کوچولو 😍 ۷ ماهگی
مامان حامی قلبم ♥️ مامان حامی قلبم ♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان حسین و امیرعلی🩵 مامان حسین و امیرعلی🩵 ۶ ماهگی
مامان عشقولی، ✨🪅🧸 مامان عشقولی، ✨🪅🧸 هفته سی‌ویکم بارداری