مهسا شاید باورت نشه ولی هیچ درمانی نداره فقط با روغن سیاهدونه ماساژ بده و کیسه اب گرم از رو لباسش بزار گرم نگهش داری خوب میشه
اینفاکول آب رو آتیش
۵قطره
عزیزم من ازاین قطره ها دادم خوب شد
ببین من برای بچم هزارتا دکتر رفتم بهترین دکترا ولی نتیجه گیری کولیک با دارو باعث عوارض های شدید میشه تو بزرگسالی و تا شیش الی یکسالگی زمان بره دکتر دانشمند که دیگ معروف گفت دخترم فقط صبوری کن !دهنم دارو صاف میشه ولی دیگ دارو نمیدم
یه دکتری برا دخترم برا کولیکش دایمیتکون داد اصلا نساخت خوب نبود بردم دکتر کولیکز داد
کولیفم خوبه هر کدوم پیدا کردی بخر
کولیکزو هر ۸ ساعت گفتن ۱۰ قطره
برا کولیکش دکتر به من کولیکز داده اونو دادم بهتر شده عزیزم گریه اش کم شده
شایدم رفلاکس داده برا اونم یه داروی ساختنی داد خیلی خیلی بهتر شده
ببین هر ۸ ساعت بده یک مدت خوب میشه
قطرع کولیک پدیابست خوبع.گرمیچر خارجی هم خوبه.
برای چکاپش ببر بهداشت رایگان کنترل میکنن بچه رو
ببین اگه رفلاکس هم داره گریپ میکسچر بدتر میکنه ها، داروی کولیک پدیا بست هم خوبه
گلم مطمئنی از کولیکه؟ سیر میشه؟ پسر من با شیر خودم سیر نمیشد شبا داد میزد
دایمیتکون نده عزیزم یا قبلش با دکتر مشورت کن. یه دکتر به من گفت خطرناکه برای نوزاد.
خب میتونی توی خونه از اسنپ دکتر مشاوره از دکتر اطفال بگیری. فدای سرت که شوهرت نمیذاره. مهم بچته❤️
رول ميرابل بخر شكمشو ماساژ بده باهاش
هزيزم يك ميل در شب و يك ميل در اوج گريه اش دايمتيكون بده
گريميچر هم ميتونى ٣ ميل بهش بدى
گریپ میکسچر ضرر نداره نزدیکای ساعت دل دردش بیشتر بده بهش
مثلاً ۵سی سی بده
قطره اینفاکول حرف نداره
عزیزم کولیک آی بهش بدع و شکمش رو با روغن زیتون یا سیاه دونه حالت عقربه ساعت ماساژ بدع یا پاهاشو ورزش بده خیلی خوبه حوله داغ هم خوبه
هر۶ ساعت ۲ونیم سی سی میدم من
چرا نمیذاره دکترببرین؟
یعنی میبینن بچه زجرمیکشه و نمیذاره🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.