شیر خشک بهتره یا شیر مادر؟دلیلتون؟

۷ پاسخ

شیر خشک بهتره چون مادرهای الان اعصاب درست ندارن چنین شیری نه تنها فایده نداره واسه بچه بلکه ضرر هم داره

نظر من شیر خشکه بنظرم اینقدر ک شیر خشک مزایا داره معایب نداره هیچکی هم با من بحث نکنه🤣🤣🤣

خوب قطعا شیرمادر بهترینه نه بخاطر مواد مغذی که بقیه میگن چون شیرخشک ویتامین و مواد معدنی بیشتر و بهتری داره.... شیر مادر هورمون و آنتی بادی داره جایگزین واسش پیدا نمیشه

ولی خوب پسر من از ماه دوم سینه نگرفت بعد کلی تلاش بی فایده ، مجبور شدم شیرخشک بدم

نمیشه کلی گف من شرایط بچم جوری بود با شیرخودم با وجود رژیم سخت و هیچی نخوردن بازم صورتش جوش میزدهمش درحال گریه بود نا اروم بود انتخابم شیرخشک شد

شیر مادر بهترینه هیچ شیر خشکی مواد مغذی که تو شیر مادر هست رو نمیتونه تامین کنه

شیر مادر خوب بهتره
وگرنه نینی میشه جوجه ماشینی
البته من خودم هم شیر خشک میدم هم شیر مادر
اما شیر خشک برا مادر خیلی خوبه
مخصوصا اپل صبح که بیدار میشه
یه دقیقه شیر میخوره بعدش میخوابه
راحتتت😂😂

من میگم شیر مادر بخاطر حسی ک بین مادرو بچه هست دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان پرهام مامان پرهام ۱۴ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی