۱۰ پاسخ

عین منی

من شوهرم خیلی کمک حالمه نمیزاره اذیت بشم

میفهممم خیلی بده استخون دردش از ۴ماهگی من یکم بهتر شدم

منم مث توئم تنها نیستی

دقیقا مث من اینقد تو خونه بودم جز لوازم خونگی بحساب میام دیگ
شوهرمم صبح میره شب میاد

منم مثل توام عزیزم تازم پسرم سرما خورده نمیدونم چیکار کنم دکترم بردم هیچ دارویی نداد گف بستری کنید بازم چون تنهام نمیتونم

منم شوهرم سرکار تازه یه دختر ۳ساله دارم
یه پسر۴ ماهه
الانم ۱ هفتس بستریه بیمارستان

جای من باشی چیکار میکنی

منم ۱ ماه خونه مامانم بودم رفتم خونه خودم دو روزه فرار کردم باز اومدم خونه مامانم شهرستانه. خیلی سخته خدایی

منم همسرم نیست تنهانیستی من دوتاپسرشیطونهم دارم بدتر

درکت میکنم بچه ها هر چی بزرگتر شن نق نقو تر و بغلی تر میشن ، پسر من که داغونم کرده صبح زود بیدار باش میزنه از شب تا صبحم واسه شیر بیدار میشه در طول روز هم خواب درستی نداره فقطم میگه بغلم کن دورم بده 😢 دلم یه دل سیر خواب میخواد

سوال های مرتبط