مگه میشه نکنیم
تحقیق کن یه متخصص خوب ببرش حتما
من ۴ماهگی بردم راضی بودم
من برای پسرم انجام دادم و از دکترش خیلی راضی بودم هرچی کوچکتر باشن راحتتر میگذره
اینکه نکنی تحقیق کن بعدها دچار عفونت و چسبندگی و داستان های مختلف میشه اما باز هم نظر خودتون مهمه
من سه ماهگی کردم
من نکردم و نمیکنم
من ۱۹روزگی بردم
من دوستم ختنه نکرده ۴سالشه
ختنه نکن بابا
من بعد ختنه کلی به مشکل خوردم
من فردا میبرم ولی کاش تو همون ۴۰ روز اول ک ارومن تکون نمیخورن و درد رو کنتر حس میکنن میبردم
اره من نکردم و هنوزم میترسم انجام بدم دلم نمیاد
من هنوز نکردم و خیلی پشیمونم همش تقصیر همسرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.