۱۰ پاسخ

مگه میشه نکنیم
تحقیق کن یه متخصص خوب ببرش حتما
من ۴ماهگی بردم راضی بودم

من برای پسرم انجام دادم و از دکترش خیلی راضی بودم هرچی کوچکتر باشن راحتتر میگذره
اینکه نکنی تحقیق کن بعدها دچار عفونت و چسبندگی و داستان های مختلف میشه اما باز هم نظر خودتون مهمه

من سه ماهگی کردم

من نکردم و نمی‌کنم

من ۱۹روزگی بردم

من دوستم ختنه نکرده ۴سالشه

ختنه نکن بابا
من بعد ختنه کلی به مشکل خوردم

من فردا میبرم ولی کاش تو همون ۴۰ روز اول ک ارومن تکون نمیخورن و درد رو کنتر حس میکنن میبردم

اره من نکردم و هنوزم میترسم انجام بدم دلم نمیاد

من هنوز نکردم و خیلی پشیمونم همش تقصیر همسرمه

سوال های مرتبط