آبگوشت.حلیم.بستنی
حبوبات و دانه کینوا هم میخورم
من هم لیدی میل میخورم هم آل ارژنین اگر اسمشو درست گفته باشم 😁غذا هم که روزی یکی سیب زمینی پخته دو تا تخم مرغ شیر موز و پودر مغزیجات توش میریزم ، آب گوشت خوبه ، سینه مرغ ، حلیم ، کباب ،ماهی تخم کدو هم خوبه
رژیم وزن گیری جنین بگیر از اوما دایت
بدون اینکه خودت چاق بشی کمک میکنه جنین وزن بگیره کلی
بستنی فقط آنی اوک میکنه
آب قلم
حلیم
پروتیین
مغزیجات
لیدی میل هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.