خوردن عدسی تو هفته من خوبه یا بد

۱۰ پاسخ

عدسی کلا همیشه خوبه

البته که خوبه

عدسی عالیه

دکتر به من گفت چون کاهش وزن زیاد داری
عدسی و خوراک لوبیا و این چیزا درست کن بین وعده های غذایی بخور

کلا خوردن حبوبات عالیه

اره خیلی خوبه چون آهن داره

عدسی که کلا فوق العادس

چرا بد باشهههههه؟؟؟؟😐

بخور نوشجونت

بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🍼🧸 مامان دخملی🎀🍼🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آبنبات مامانی مامان آبنبات مامانی ۶ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وپنجم بارداری