۶ پاسخ

من به پسرم اول از بادام شروع کردم از یه نصفه بادام هر چندروز هی بیشترکردم که یهویی نخوره اذیت بشه الانم همون بادام اسیاب کردم هردفعه یک سرقاشق برمیدارم ازش با ابجوشیده و یکم نشاسته و نبات واسش درست میکنم میخوره روزی یکبار از چندروز اینده باز میخوام بجای نشاسته واسش ارد برنج بریزم

الان زوده اگ‌رفلاکس داره از‌۴ماهگی انقد عجله واسه چی کمکی زود شروع‌کنی فقط باعث میشه بچه استپ وزن بگیره اگ مشکلی نداره بزار ۶ماهگی

خیلییییی زوده

زوده عزیزم شروع نکن

زوده خیلی. دل درد میگیره اذیت میشه. من تازه دیروز شروع کردم بازم عذاب وجدان دارم میگم نکنه زوده

زوده عزیزم گناه دارم من از 4ماه و 5روز فک میکنم شروع کردم

سوال های مرتبط