فرزند پروری پوشک

تصویر
۶ پاسخ

ژلیش ک سریع لب پر میشه و با ظرف شستن به فنا میره کاشتم خب سنگین تره ولی کاشت با ژل سبک تره ولی دوامی بخوای همون کاشت با پودر خوبه یکم باشه عادت میکنی

اگه کاور خواستی من انجام میدم یا هر خدمات دیگه 😘

اگه کاشت نمی‌خوای میتونی ناخن‌های خودتو کاور کنی ، دوامش به اندازه کاشت هس ولی خب سبک و راحته ولی ژلیش زود خراب میشه نسبت به کاشت و کاور لمینت هم خوبه

لمینت کن عزیزم از کاشت با پودر خیلی بهتر و سبک تر هست

این؟.

تصویر

قشنگه؟

تصویر

سوال های مرتبط

مامان تابان مامان تابان ۳ سالگی