از ۲۸هفته میمونه میره دستگاه
ولی ماه ۸ ماه حساسیه خیلی باید مراقب بود و احتیاط کرد استراحت کنی که اتفاقی نیوفته زایمان کنی
الان مامانا میگن نه این مال قدیم بوده هرچی بچه بالاتر بره موندنش بیشتره
ماه ۸ کلا حساسه چرا؟ چون کیسه هوایی توی ریه بچه داره تشکیل میشه اگر دنیا بیاد این پروسه نصفه میمونه و موندن بچه ۵۰ ۵۰ میشه مگر اینکه از قبلش امپول ریه زده باشه
ولی بچه ۷ماهه میمونه چرا؟ چون هنوز وارد این مرحله که کیسه هوایی توی ریهش تشکیل بشه نشده و نهایت میره دستگاه و سیستم تنفسی ضعیف تری نسبت به نوزادا داره
این فکرارو نکن خوشگلم انشالله تا آخرش به سلامت میری و بچتم به موقع به دنیا میاد.
چرا این استرسا رو هممون میکشیم🤣🤣
من از اول بارداری همین نگرانیها رو دارم ولی سعی میکنم از ذهنم دور کنم
بستگی ب شرایط بدنی بچه داره
۲۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.