۲ پاسخ

بچه منم همینه چیزی ب نام پس زدن اصلا بلد نیس همینجوری فقد میخوره من یه بار خابم برد بیدارشدم دیدم چهل دقیقه گذتشهعهه هنوزم داره میخوره😑😑هربار باید بینیشو بگیرم ک ول کنه وگرنه ول نمیکنه دلمم میسوزه ولی چیکار کنم

کلا شیر مادر وتا ۲۰دقیقه بایدبخورن

سوال های مرتبط