۲ پاسخ

نمدونم تاحالا ازمایش ندادم واس خاطر اون

با ارمایش مشخص نمیشه اون برا پرولاکتینت بوده و ذخیره تخمدان فک کنم باید سونو بدی ببینی ازاد شده یانه

سوال های مرتبط