۷ پاسخ

یه خورده بخور بستنی کیلویی بگیر یه ذره بخور

برنج سیب زمینی نون گندم و اکثر خوراکی های ک میخوریم قند دارن باید از هر چی کم بخوری خصوصا چیزای کربوهیدرات دار

همون بستنی رو حذف کن از لب مرز میای پایین
نون ماکارونی برنج رو هم کم کن ولی هرگز حذف نکن

منم ۹۲ بودم گف لبه مرزی
ولی من رعایت نمیکنم🥴خدا میدونه چنده الان

فقط ب بستنی نیست برنج نون ماکارانی و خیلی از میوه ها قند دارن

نون مثلا نون سنگک بخور
برنج کم بخور
کلا قندو حذف کن

قند و شکر کلا شیرینجات مصنوعی رو باید حذف کنی حتی همون بستنی رو نون سفید نخوری یا نون سنگک یا نون جو برنج در حد 8قاشق میوه 3 واحد در روز باید بخوری مثل پرتغال خیار کیوی سیب . مثلا دلت هوس موز کرد موز میشه دو واحد میوه ماکارونی و سیب زمینی رو هم باید حذف کنی یا خیلی کم بخوری
دوغ باعث میشه بیاد پایین قندت دوغ سفت بخر خودت باز کن بخور
اگه هوس چیز شیرین کردی میتونی 5 دونه انجیر بخوری

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۳ ماهگی
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد