دوستان خوردن انبه چطورخوبه یا خراب ؟

۴ پاسخ

مگه الان انبه هست؟

بخور ولی زیاده روی نه

من هرروزمیخورم🙁

دکتر من به خاطر قند زیادش میگفت ممنوعه

سوال های مرتبط

مامان بَشه هرکول🐾 مامان بَشه هرکول🐾 هفته ششم بارداری
مامان گل پسرا 🧒🧒 مامان گل پسرا 🧒🧒 ۶ ماهگی
مامان امید من مامان امید من هفته دوازدهم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی