۱۰ پاسخ

عالیه بخور نوش جون خودت و نی نیت. فقط خوب خوب بپزه خام نباشه یه وقت،اون خطر داره

حالم از گوشت بد میشه

خوش به حالت میتونی بخوری

به به چ عالی،نوش جونت،دیگه بهتر از این میخوای؟

به نظرم اومد داری پز میدی تا سوال
😂😂😂😂😂
اخه سوال داره ؟؟

حالت تهوع نداری ؟
اگه نداری خوش به حالات و نوش جونت

آخه واقعا خودت فکر کن بنظر خودت گوشت چه ضرری می‌تونه داشته باشه
من از اول حامگیم همه چی میخورم حتی زعفران من هر روز توچایم میریزم میخورم

شیشلیک

میگفتن کبابی ضرر داره

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️نه کی گوشت برا زن باردار مضر شده اخه

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آدریان🧿 مامان آدریان🧿 هفته سی‌وششم بارداری