۸ پاسخ

من چون سینه هام چوچلیه گرفتم😁

نه بابا

هم میتونی برلی شیردهی استفاده کنی ، هم تامی تایم برای نی نی

بنظر من ک خیلی خوبه من سر دخترم چون شیر خودمو میدادم همش از بالشت شیر دهی استفاده میکزدم باعث میشه زیاد کمرت خم نشه و بعدشم واسه تکیه گاه میزاشتمش دورش واسه نشستن

خوبه بچه بزاری بینش این پهلو اون پهلو بخوابه موقع شیر ازش استفاده کنی

بستگی به حوصله خودت داره عزیزم زنداداش منم گرفت شاید دو سه بار بیشتر استفاده نکرده ازش

منم خیلی مردد بودم برای خریدش، ولی به این فکر کردم می‌تونه تکیه‌گاه بچه تا وقتی هنوز نمی‌تونه کامل بشینه باشه

بنطرم بالشت شیردهی الکیه و خیلی استفاده نمیسه

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد