۲ پاسخ

ممکنه فشارت افتاده باشه.
نمک وقند تو اب حل کن بخور
بهترمیشی.

نه ویروس هس منم اسردرد سرگیجه و حالت تهوع و بیحالی داشتم 😂لامصب اعلائم بارداری داشتم

سوال های مرتبط