خانوما این دوتا سنو یکیه امشب دکترم برام نوشت

تصویر
۴ پاسخ

اولی رشد و دومی خون رسانی به جنین

نه عزیزم یکی رشد هست و اون یکی برای بررسی تحرکات و تنفس و... جنین هست

ن فرق میکنه‌ بیوفیزیکال نمره میده واسه تنفس و ضربان‌قلب و آب دورش و حرکتش
رشد درصد رشد اعضای بدنشو چک میکنه

ن یکی نیس

سوال های مرتبط

مامان کیاشا 💙 مامان کیاشا 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا جان مامان آنیا جان ۲ ماهگی
مامان سوین کوچولو 🩷 مامان سوین کوچولو 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان سوگند بانو مامان سوگند بانو ۳ ماهگی