از شیر گرفتم دوماهه
صب ی تخممرغ با نصف نون لواش
ظهر هیچی
عصرم حدود ۱۰,۱۱تا قاشق خودش برنجو مرغ
شامم یساعت پیش بازم همون مقدار اما ی مشت پسته بستنی هندونه شکلات میخورد بینشون
صبحانه یه تخم مرغ نیمرو کامل با یه ذره نون لواش
بعد یک ساعت یه سیب و خیار
ناهار ۵ قاشق غذاخوری برنج و یه تیکه ماهی.
۱۵۰ تا شیر خورد خوابید
عصرانه یه پیاله کاچی دادم با پودر آجیل
شام ماکارونی یه پیش دستی
قبل خوابم نصف موز و ۱۵۰ تا شیر
فقط شیر خشک ومیوه و آجیل ناهار شام و صبحانه اصلا لب نمیزنه چکار کنم
صبحونه خامه مربا ..میان وعده هندونه و جانان... ظهر ...سیب زمینی سرخ کرده و تخم مرغ...میان وعده موز توت فرنگی...شامم بامیه ...الآنم 120 تا شیر گاو گرم کردم دادم خورده و خابیدع عشق مامانش
خانما دختر من چیزی نمیخوره
به نام خدا هیچی صبونه لب نژد نهارم هیچی نخورد فقط میان وعده غروب یه تیکه کیک خورد البته نهار نخورد بعدش من کیک دریت کردک دید ساعت دو همین حدود یه تیکه کیکم اون موقع خوردم شامم دوسه تا تیکه سیب زمینی با شاید یه رون مرغ خورد کم بود گوشتش همین شد غذاب امروز دوسه هفتس شاید کل غذای یع روزش یه وعده بخوره
صبحانه یه کف دست نون با خامه میان وعده نصف بستنی و هویج
نهار دوقاشق پلو مرغ وماست
عصرونه هندونه موز
شامم بزور بزن و بکش چند تیکه کوکو سبزی و یه قاشق برنج
صبحونه تخم مرغ ناهار کباب مرغ عصرونه پنکیک شامم گوجه و بادمجون
صبح شیر گاو ۱۲۰ تا تخم مرغ نیمرو
میان وعده بستنی
نهار نصف دلمه
میان وعده یه تیکه کلوچه با ته استکان شیر موز شیر گاو ۹۰ تا
شامم دو تا حلقه ته دیگ سیب زمینی خورد و ۶۰ تا شیر
پسرم یک هفته ست مریض سرما خورده خیلی کم غذا میخوره
خدا کنه زود خوب بشه یکم غذا بخوره
🥺🥺🥺🥺
صبح ۱۲۰ تا شیر بعدش یدونه تخم مرغ آبپز
ناهار مرغ ترش و برنج اندازه سه چهار قاشق
بعد خواب بعد از ظهر مجدد ۱۲۰ تا شیر
غروب نون پنیر و دنت خورد
شام سیب زمینی سرخ کرده
الانم شیر خورد و قراره بخوابه
صبحانه سه چهار لقمه نون پنیر دوتا بادوم و سه تیکه پرتقال
میان وعده هندونه
ناهار سوپ
بستنی شربت ریواس شربت گلاب چن تا چیپس
شام سیب زمینی سرخ کرده با یه تیکه نون تست و یه بشقاب سوپ
الانم یه شیشه شیر میخوره میخوابه
صبح شیربرنج دادم بهشون.بعدش یکم نون خوردن نهار لوبیاپلوباماست عصر ویفر خوردن شامم املت عزیزم
صبحانه ناهار یکم آش شامم چند دونه سیب زمینی میوه هم هندونه و طالبی همین چند روزه باز خیلی بد غذا شده
صبحانه دوتا پنکیک که وسطشو خامه عسل زده بودم و به هم چسبونده بودم خورد با یکم آجیل میانوعده دوتا توت فرنگی و آب هندونه یدونه نون خانساری و ته استکان شیرکاکائو (معمولا بهش نمیدم چون داشتم میخوردم یکم بهش دادم) بعد ۱۲۰ تا شیرخشک خورد و خوابید بیدار شد نهار یه پیش دستی ماکارونی خورد و دوتا پیازچه و یه حلقه تهدیگ سیب زمینی میانوعده عصر دوتا ویفر و طالبی و چنتا بادوم هندی
شامم دوتا کوکو خورد با یکمم ماکارونی ظهر بعدم خوابید
صبحونه فرنچ تست اندازه یه نون تست
ناهار هویج پلو سه قاشق غذاخوری
شام کوکو سیب زمینی دوتا دونه
صبحانه نیمرو.
ناهار گوشت چرخی با سیب زمینی و پوره گوجه با نون.
عصرونه یکمی سیب زمینی سرخ شده.
عصری هم چندتا دونه لقمه نون پنیر خیار
برای شام اخر شب هم دمپختک گوجه
صبحانه پنیر شکلاتی با ۱ سوم نون لواش
ناهار کوکو سیب زمینی ۳ برش با سس
شامم ۵ قاشق برنج و۵ قاشق قیمه
اوضای دندونه درست چیزی نمیخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.