۲۱ پاسخ

عزیزم بچه سنش بالا بره احتمال اینکه مدفوعشو بخوره هس و خطر داره اینجوری

راستش ممکنه این اتفاق هم بیفته ولی از ۳۹ هفته باید هر روز بری زایشگاه قلب بچه چک بشه حرکات بچه چک بشه اگه همه چی خوب باشه دکتر میگه برو خونه ولی برای اینکه مشکلی پیش نیاد هر روز باید بری
من ۳۹ هفته ۵ روز زایمان کردم با درد و لکه بینی رفتم بیمارستان بهم دکتر گفت دو روز دیگه زایمانته برو خونه ک همونجا داخل بیمارستان کیسه ابم پاره شد
داخل بیمارستان خانمایی دیدم ک سونو گرافی بهشون گفته بود ک ۴۱ هفته تمام کردن و درد ندارن و هر روز میامدن برای چکاب جنین

بچه اول ممکنه دیر ب دنیا بیاد بقیه ک زودتر زایمان می‌کنی
بعدم هر چی بیشتر بمونه امکان مدفوع هست خوب نیس زیاد بمونه
دیگه از ۳۶هفته شروع کن ورزش و پیاده روی کن تازایمان راحتی داشته باشی

من برای دخترم 41 هفته دنیا اومد کامل ورم کرده بود خودم درد نداشتم میترسیدم برم بستری بشم آخر مادرشوهرم ب زور منو برد 24 ساعتم با آمپول فشار درد کشیدم تا دنیا اومد طبیعی عزیزم

زن داداش من پارسال ۴۲ هفته دردش گرف قبل اون اصن انگار ن انگار تازه اون موقع ب زور آمپول بود

بستگی به بدن داره حالا من برای بچه اولم اول ۴۲رفتم که بچه مدفوع کرده بود سزارینم کردن فشارم داشتم

مدفوع میکنه و خطرناک هست

سلام من مادرشوهرتم. هرکس دوست داره بیاد بام حرف بزنه تا دکتری کنم واسش😶😂

علم پزشکی در برابر دانسته های مادرشوهرت ب زانو درومد عزیزم 😁😁😁

بگو باشه هرچی تو میگی . خدایا توبه انگار دکترن 😐 بچه از چهل هفته بگذره ممکنه مدفوعشو بخوره خطر داره

نههه ۴۲ هفته که خیلی بده تا آخر ۴۰ هفته زایمان‌نکنی با امپول فشار ومعاینه تحریکی بدنیا میارن امکان مدفوع جنین هست

تا 41هفته شاید عزیزم اخه میگن پسر دیرتر میاد بازم نمیدونم 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

وا..از ۳۸تا ۴۰

بگو آره حتما
هرچی تو میگی🤧

ما زابلی ها میگم بچه پسر نه ماه نه روز میکشه که میشه همون چهل هفته
بعدم تاریخ که تو دفترچه بهداشت زده هست بیشتر از چهل نمیزارن بمونه تو شکمم با امپول کار رو را میندازن

آره میشه عزیزم من بچه اولم تا 42 هفته و سه روزش رفت بعد دردم گرفت ب دنیا اومد

نرمالش 40 هفتس

روو چ حسابی میگه خوب والا زایمان از ۳۶هفته تا۴۰ممکنه دردت بگیرع حتی ممکنه زودترم بشع ک میشع زودرس دیگع

میگه چون بچه ات پسره ۴۲هفته باید بشی

از ۳۸ هفته تا ۴۰ هفته احتمال زایمان هست
۴۰ هفته تموم بشه و به دنیا نیاد بستری میشی با آمپول و تحریک...

زایمان معمولا تا ۴۰ هفته س
با پزشکتون مشورت کنین

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
بالاخره منم لباسای نینی شستم
یه ۱۹ تکه و یه ۵ تکه سایز صفر
برای سایز صفر همینا کافیه؟
بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند فرزند فرزند پروری فرزند پروری زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی زایمان طبیعی طبیعی طبیعی زایمان طبیعی سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین سزارین پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک پوشاک شیردهی شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیرخشک شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی