خانوما تو یه ماه افزایش ۳ کیلو وزن غیر طبیعیه؟🤭🙄

۱۳ پاسخ

من تو ۱۸ روز ۵ کیبو اضافه کردم

من تویه هفته ۳کیلو نیم اضاف کردم نگفت چیزی

من تو یه ماه 5کیلو زیاد شدم 😢 من 68بودم الان نزدیک 90کیلو شدم 22کیلو تا ماه 8 😀

منم همینجوری بودم دکترم فرستاد ادرار ۲۴ ساعته برای خدایی نکرده مسمومیت بارداری که خب منفی بود ولی بهم گفت نون و نمک و برنجو کم کنم

من تو عید5 کیلپ چاق شدم ب خاطر شیرینی جات و اینا بعدش رعایت کردم شیرینب جات اوکی شدم

منم تا شش ماه هیچ اضافه نکردم این دوماه یهو هفت کیلو اضافه شدم
دکترم میگه نهایت ماهی ۱/۵ اونم زیادش
ولی دست خود ادم نیست دیگ بیخیال

دقیقا اون ماه دکترم گفت کمبود وزن داری الانم میگه زیاد شدی🫠

منو فرستادن پیش متخصص تغذیه
نامردااا😂😂

از نظر منکه ن قشنگم چون خودمم توی دوماه ۶ کیلو اضاف کردم ولی دکترم خیلی دعوام کرد و رژیم داد بهم😂🤦🏻‍♀️🥲

منم دقیقا۳ کیلو نیم زیاد کردم تو یک ماه دکترم گف زیاده

زیاده

آره زیاده

اره دیگه

سوال های مرتبط

مامان مایا👼🏻 مامان مایا👼🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری