سلام خانوما یادتون هست نینیتون انومالی چند گرم بود؟

۲۴ پاسخ

۱۹۸...

کورشم برا بچم تو ۱۷ هفته ۱۹۶وزنش پایین بود
تو ۲۵ هفته ۷۹۰ خوب شده بود
هفته دیگه باز سونو رشد دارم انشالا ک بالای ۱۷۰۰ شده باشه

17 هفته ، ۱۶۷ گرم

270گرم بود دخترمم🩷👧🏻18هفته رفتم

مال من ۲۰۱گرم بود دکترم بهم گفت کم وزنه هم خیلی ریزه

18هفته 1 روز 246 گرم

۱۸ هفته و ۴ روز ۲۸۵ گرم بود

250گرم

۲۴۵ گرم

۲۱۳

۱۹ هفته و ۳ روز بودم ۳۰۳ گرم

۲۳۴گرم ننه مال من ازهمه انگارکوچولوتر بوده

۲۳۱


گرم

۲۴۸ گرم

۲۶۵ گرم

٢٤٠ گرم بود

۲۶۵گرم

۱۸۴ گرم تو ۱۷ هفته و۳ روز

۱۷ هفته و ۶ روز ۲۱۱ گرم

بله ۲۴۰ گرم

۲۷۳

۱۹ هفته و یک روز بودم

۲۴۵ گرم

گرم۲۴۰

243گرم

سوال های مرتبط

مامان الی مامان الی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامیاروآرسام🧸 مامان سامیاروآرسام🧸 ۲ ماهگی
مامان هاکان و هومان مامان هاکان و هومان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سیوان مامان سیوان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته سی‌ودوم بارداری