خانم های هم هفته من الان چه مکمل هایی استفاده میکنید؟؟

۴ پاسخ

فعلا اسید فولیک و ویتامین د

من فعلا فقط ویتامین د۳

من تا ۱۷ هفته فقط ویتامین د و کوالی فول میخوردم البته آزمایش که بدی از رو اون دکتر مکمل میده،معمولا ۳ ماه اول نباید مکمل های زیادی مصرف کرد

از ۱۵ هفته مولتی ویتامین امگا۳ با آهن میخورم

سوال های مرتبط

مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد