۵ پاسخ

تو تاپیکات دی م خمش سوال از بیماری پرسیدی
خیلی استرسی هستی. بزار بعضی چیزا همینطور بگذره. خودتو زیاد نزار جلوی چشمات برو بگرد بعد بدنیا اومدنشم حسرت اون روزا میخوری که نرفتی بگردی

چی شده ؟؟؟؟

وااای ک من س روزه استرس سدید دارم انگار تو دلم یه چی میلرزه

تو فکر کی

منم همینطورم خاهر…هیچکارم‌نمیشه کرد…هیچیییی

سوال های مرتبط