مام صابونی آمبِرِلا عالیه
مام داو قارچی
من مام استفاده میکنم همیشه خییلی راضیم
اسپزی ضد عرق داو هم عرقت کمترمیشع هم عزقم کنی بوخوب میده
مام خیلی خوبه من همیشه مام میزنم
اینی ک بهت میگم مثل آب رو آتیشه از بس خ به تا ۳ یا ۴ روز اصلا بو عرق نمیگیری خیلی ام ارزون و کم هزینس بدون هیچ عوارضی برو عطاری بگو نقره سنگ میخوام ی چیزای پودری هست حالت خاک ماننده ی کم ک بگیری چند ماه تو بسه بعد هر سری ک از حموم میای همون موقع یکم بردار بمال زیر بغلت عالیه
من میراکل میزنم هر بار بعد حموم دیگه تا حموم بعدی خبری از بوی زیر بغل نیست خیلی راضیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.