۴ پاسخ

اشکال نداره
دکتر از ۴ ماهگی ب دختر من داد
برا سرملخوردگی و تمام علائمش عالیه

شربتش برای زیر یکسال مضره قطرش اشکالی نداره

واسه سرماخوردگیه ولی زیر ۲ سال ممنوعه

ن عزیزم ضرر نداره
برای سرفه وسرما

سوال های مرتبط

مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۴ ماهگی