نده اونجوری زده میشه و اون عفونت وارد بدنش میشه
سر سینه بزار خوب نیست شیر با خون قاطی بشه بچه بخوره
من از خود سینه ام خون میومد دکتر شیردهی رو برام قطع کرد بچمو فریتادن واحد تغذیه
اگر از بغل سینه ات پماد شقاق بزن از شیرخودتم بمال بش خوب میشه
اما اگر تو خود سینه است ب دکتر بگو
نده تا خوب بشه
از شیر خودت بدوش بزن به نوک سینت زود خوب میشه
برای من سینه امزخمنشده بود اغوزم انگاری رنک خون بود که پرستارا میگفتن اشکالی نداره
پماد شقاق بزن
اینو هر کی زخم شد گفت همه هم گفتن بده عب نداره
و دادن🫠
نمیدونم والا واسه منم یکم زخم بود ولی هیلی خون نیومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.