نه من دردندارم سفالیک بهترین حالت بچه هست
درد ندارم ولی فشار زیادی روی مثانهام هست.
ن میتونم ب پهلو بخابم ن میتونم درست بخابم
واژنم بخدا انقدر درد میکنه
مدام هی سرویس بهداشتی اصلا اصلا راحت نیستم کاش زودی بگذره زایمان کنیم
پهلو راست میشم فکر میکنم پاشو اذیت میکنم
چپ میشمم فکر میکنم یجایش اذیته اصلا نمیدونم چیکارکنم
نه من اذیت نیستم نه زیر شکمم درد میکنه نه به مثانه فشار میاد نه معدم تحت فشاره،فقط وقتایی ک خیلی پیاده راه برم زیر دل و کمرم درد میگیره،شباام به پهلو خوابیدنی تو پهلوهام حسش میکنم
من درد میگیره حس سنگینی دارم تو راه رفتن اذیتم
بله مخصوصا وقتی خم وراست میشم درد میگیره
بله موقعه که تکون میخوره درد پریودی میگیرتم
نه من رو پهلوم نمیتونم درست بخوابم بچه تو پهلو هامه
درد زیاد که نه ولی گاهی حس سوزش دارم .
بله . بخصوص وقتی سرش تکون میده و فشار میاره
بله عزیزم
نه من درد زیر شکم ندارم ولی حرکاتش رو کامل حس میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.