۱۲ پاسخ

این کانال عالیه واسه کمکی و یرنامه و ایده غذایی و ....
تو روبیکا پیداش کن
@komaki_koudake_man

تصویر

من با فرنی شروع کردم بعدم حریره بادام
پوره سیب درختی
پوره سیب زمینی
پوره هویج
پوره کدوحلوایی
آبگوشت ماهیچه
پوره آووکادو

من از ۴ ماه و نیم شروع کردم با سرلاک هفته اول سرلاک از هفته دوم سوپ ساده هم میدم بهش البته با نظر دکترش

۴ماهگیش شروع کردم اول فرنی با غلظت های مختلف بعدش حریره بادام. سوپ مرغ ‌ پوره هویج و سوپ جو و پوره سیب

اول فرنی دادم با یک قاشق مرباخوری شروع کردم روز دوم سه چهار قاشق روز سوم ب بعد دیگه هر چقدر بچه بخوره ، بعد حریره بادام دادم که دوست نداشت دیگه ولش کردم بعد پوره هویج دادم دوست داشت (همه چیز رو هم طبق دستور پزشک سه روز سه روز تکی دادم) بعد پوره سیب زمینی دادم که دوست نداشت

من امروز واسه اولين بار فرني دادم

من با پوره ميوه ها (موز-هويج-سيب زميني-بروكلي-…)شروع كردم

من با فرنی برنج و حریره بادام شروع کردم تقریبا بعد از دو هفته هم پوره شروع کردم و سوپ

من حریره بادوم درست کردم براش
یماه مقاومت کرد کم کم راه اومد غذا بخوره

منحریزه بادام دادم بعد پوره ها الانم دیگه دارم ترکیب می‌کنم تقریبا و همون پوره هارو میدم بعدشم سوپ میخوام بدم بعدشم کته
طبق نسخه ایی که دکترش برام نوشته 🙂‍↔️

سلام
من با فرنی شروع کردم ارد برنج و با آب و اندازه یه حبه قند نبات سفید گذاشتم کامل پخت آبشو کشید غلیظ شد بعد یه پیمونه شیر خشک درست کردم کم کم به مواد اضافه کردم رقیق شد و خیلی خوشمزه

با فرنی هفته بعد حریره هفته بعد پوره سیب و هفته بعدش موز که دیگه بعدش هم سوپ اضافه میشه

سوال های مرتبط