سلام خانما کسی ۲۶ هفته بچه ش بدنیا اومده تو دستگاه بمونه

۱۶ پاسخ

گر نگه دار من آن است که من میدانم
شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد

ان شالله توام بچه اتو صحیح و سالم بغل میکنی فعلا فقط به استراحتت فکر کن به چیزای منفی فکر نکن

لطفا از حالت بی خبرمون نکن تاپیک بذار

میمونه عریزم میره دستگاه

عزیزم من خیلی توفکرم لطفا از حالت تاپیک بزار. برا خودتو نی نی دعا میکنم. انشالله بسلامتی بغل بگیریش

خدا بخواد میمونه

چرا کیسه ابت پاره شد

ان شاء الله به حق فاطمه زهرا برات حفظش کنه❤️🌱

اره بچه خواهر شوهر من ۲۶هفته بدنیا اومد

خدا بزرگه میمونه

منم ۲۶‌و۲ روزم پادرد دارم الانم دررد پریودی گرفتم انگار همین الان میخوام پریود شم

خدا بخاد میمونه امیدتو از دست نده
😍😍انشالله که میمونه برات عزیزم .

چجوری فهمیدین کیسه آب پاره شده؟

خداکنه بمونه🥹🤲🏻

عزیزم انشالله که اتفاقی نمیفته ولی فکر نمیکنم بچه تو ۲۶ هفته بمونه💔

سلام قلبم ❤️
تو روبیکا کانال زدم برای سیسمونی قیمتا واقعا محشره یه سر بزنی پشیمون نمیشی واقعا قیمتا خیلی پایینه رضایت مشتری و کد رهگیری هم گذاشتم تو کانالم
برای اینکه با خیال راحت خرید کنید لینک سایتمون رو گذاشتم
تشریف بیارید کانالمون
sismoonyjigarak

مگه خدایی نکرده مشکلی داری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد منان مامان محمد منان روزهای ابتدایی تولد