مامانایی که تجربه دارند
زایمان طبیعی بهتره یا سزارین؟
چرا؟

۱۱ پاسخ

من سزارین شدم و بی نهایت راضیم به چند دلیل:
بدون درد و راحت و خوشگل و جینگول رفتم بیمارستان بچمو گذاشتن بغلم اولین دیدارمم با بچم شیک و تر و تمیز بودم.
از اول میدونستم قراره چقدر بخیه بخورم و درد بکشم و کاملا براش آماده بودم،این نبود که به امید یه زایمان راحت و سریع و بی بخیه برم بیمارستان و بعد با چیز دیگه مواجه شم.
طبیعتا مراقبت بخیه شکم از بخیه واژن خیلی راحتتره.و شکل و فرم ناحیه تناسلی اصلا به هم نمیریزه.
رعایت یه سری نکات قبل و بعد عمل و استفاده از پمپ درد،درد سزارین رو نهایتا در حد یه پریود سنگین میکنه و هیچ عوارضی هم به جا نمیذاره.
طبق تجربه اطرافیانم و دوستانم اینکه میگن طبیعی بعدش راحت میشی و درد نداری دروغه و تا یه مدت نه تنها نمیتونی درست بشینی بلکه احتمال باز شدن و عفونت بخیه و درد شدید هم هست و اتفاقا عوارضش هم کم نیست.
و یه عالمه دلیل دیگه هم هست که من سزارینو ترجیح دادم و واقعا راضیم.

هر نوع زایمان به بدن ادم بستگی داره
من میگم سز خوبه چون زایمان خوبی داشتم اما نمیتونم ب شما هم توصیه کنم شاید سز کنی و اذیت بشی
و همینطور طبیعی
یکی طبیعی میاره زایمان راحتی داره ولی نمیتونه ب شما توصیه کنه شاید شما بدنت برای زایمان طبیعی نباشه

من میخام طبیعی زایمان کنم از سزارین میترسم از اینکه بهوش باشم عمل کنن منو 🥲🥲 دلم میخاد بعد زایمان زود سرپا بشم احساس میکنم با سزارین دوره بعد زایمانم طولانی میشه ... البته نمیدونم بدنم تحمل چی رو داره سزارین یا طبیعی🤦🏻‍♀️

طبق اینکه با اطرافیانم زیاد صحبت کردم چه سزارین بودن چ طبیعی سزارین امن تره
درکل دوتاش سختی خودشو داره توکل ب خدا

گزینه هیچکدام
من سزارینیم و مخالفم چون دفعه قبل خیلی اذیت شدم

من اول میخواستم برم طبیعی ولی ابعاد ماجرارو دقیق بررسی کردم رسیدم به سزارین
به چند دلیل:اینکه کلا شکل ظاهری واژن عوض میشه دوم اینکه تو بتونی و بدنت بکشه طبیعی زایمان کنی بچت وزنش زیاد باشه خیلی اذیت میشی سوم اینکه انقد درد قبلش زیاده که تا سه روز نقاهت هست حالا چ طبیعی چه سزارین
از نظر من سزارین روش امن تری هست

منم میخوام ورزش کنم بدنم و اماده کنم طبیعی زایمان کنم .
به نظرم طبیعی خیلی بهتره

من از طرفدارای طبیعی بودم و هنوزم ته دلم دوست دارم تجربه ش کنم ولی خب تا حدودی دردش رو کشیدم و سزارین شدم
از سزارین و اتاق عمل و بعدش واقعا راضی بودم.
بنظرم هرکدوم سختی خودش رو داره قطعا

ازنظرمن طبیعی خیلی بهترازسزارین هست من دوتااوردم طبیعی خیلی راحت بعدش پاشدم به کارام رسیدم اولش دردمیکشی زایمان میکنی بعداززایمان راحتی عزیزم اماسزارین بعداززایمان دردبخیه سوزش خارش هزارتاکوفت زهرماری میگیره ادموببخشیدعزیزم رک میگم چون دیدم خواهرم سزارین شدچقدربراش سخت بودزن داداشم هم همینجوربخداخیلی براشون سزارین سخت بودهمش میگفتن خوشبحالت طبیعی شدی

من تجربه طبیعی رودارم عالی بود. تجربه سزارینوندارم ونمیتونم راجبش نظری بدم

دوتاش سختی داره
دوتاش درد داره
دوتاش نقاهت داره
دوتاش عوارض داره
😐😐😐😐😐😐😐
نمیشه شوهرم بزاد🤭

سوال های مرتبط

مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان ...... مامان ...... هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته سی‌ودوم بارداری