خانما دستای بچه ام اینطوری میشه علتش چیه ؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خشکیه روغن فیروز بزن ماساژش بده

باید بعد حموم لوسیون بزنی اینجوری نشه

روغن بدن بزن دوبارم‌ببری حموم درس میشه برا منم پسرم اینجوری بود

برای پسر منم دست و پاهاش همینجوری بود روغن بدن زدم خوب شد

اولش همینجوری پوست پوست میشه براپسرمنم میشد
یه ماهش ک شد درست شد

خوب میشه پوست میده بدنشون حموم ک ببری اوکی میشه بعدش چرب کن بدنشو

چطوریه منظورت پوست پوسی هس؟ چربش کن مرتب چرب کن درس میشه

طبیعی پوسته های نوزادی تا اخر یک ماهگی میریزه همه اش ولی ودائم چرب کن با لوسیون بدن یا روغن که زودتر بریزه

طبیعی هست زودمیرن اگه روغن بدن داری چرب کن

عادیه عزیزم یا روغن بچه بزن یا کرم مرطوب کننده بچه

لوسین یا روغن بدن براش بزن خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی