برگ زرد آلو و کیوی فوق العادس
اینایی که دوستان گفتن من انجام دادم هیچ اثری نداشت
رفتم دکتر
دکترم از ۱۸ هفته که یبوست گرفتم بهم پودر لیدی میل داد گفت اگه شدیدِ هر روز بعدِ ناهار بخور با آب جوشیده ولرم خیلی هم نمونه سرد بشه دو پیمانه پودر
ولی اگه شدید نیست یک روز درمیون بعد ناهار بخور
کیوی ناشتا
الو خیس خورده
انجیر
کیوی یا لواشک عالی
من یبوست مزمن دارم هر راهیی رو رفتم جواب نداد
از تاپیک یه بنده خدا یک روشی خوندم خیلی روم جواب داد
سه قاشق شربت لاکسی ژل یا مگنی میلک رو داخل اب بریز هم بزن بخور بعدش سعی کن تا میتونی اب بخوری
صبح هم که بیدار میشی اول اب ولرم بخور
سمنو و برگه زردآلو
من گوجه میخورم جوابه😂
من با روش های خونگی جواب نگرفتم ، شربت ملین دکتر گفت خوردم خیلیییی خوبه
ی مامانی اینو گفته بود
من خودم لاکسی ژل خوردم
ی چیز دیگه ام که اثر داشت نمیدونم چرا شیاف پروژسترون رو دکترم گفت از این ب بعد مقعدی بزن یک هفته است این کارو میکنم دسشویی هم راحت میرم
شیر بخور
فقط کیوی
مایعات زیاد بخور انجیر غذاهای سفت کننده نخور مث برنج کمتر بخور
برگه زردالو رو من خیلی جواب میده
کیوی و روغن زیتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.