میشه بگید چی بخورم ک شکمم کار کنه از دیشب شکمم نفخ داره ؟؟

۸ پاسخ

انجیر

زیتون

من فقط لازم از خواب بلند بشم گوشی بگیرم دستم چند دقیق بعد دسشویی لازم کلا از بچگی اینطوریم از مدرسه که میومدم تا میخواستم کتاب بازکنم اول باید میرفتم دسشویی فکنم استرس دارم اگه سزارین شدم برای دسشویی با گوشیم ور میرم که دسشویی بگیره😂

زیتووون

کمپوت گلابی

من میوه های تابستونی مثل هلو و شلیل رو میخورم راحت کار میکنه

شربت لاکسی ژل

زیتون

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان مامان نیلا💖🧿 مامان مامان نیلا💖🧿 ۱۳ ماهگی