انجیر
زیتون
من فقط لازم از خواب بلند بشم گوشی بگیرم دستم چند دقیق بعد دسشویی لازم کلا از بچگی اینطوریم از مدرسه که میومدم تا میخواستم کتاب بازکنم اول باید میرفتم دسشویی فکنم استرس دارم اگه سزارین شدم برای دسشویی با گوشیم ور میرم که دسشویی بگیره😂
زیتووون
کمپوت گلابی
من میوه های تابستونی مثل هلو و شلیل رو میخورم راحت کار میکنه
شربت لاکسی ژل
زیتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.