وای این بچه ی منو بدترش کرد انشالله برای شما خوب باشه منم باید بقیه داروها رو امتحان کنم
من بعد ۵روز ۳ ماهش تموم میشه داره کم کم تموم میشه
عزیزم یک دکتر باتجربه به من گفت کولیک دارو نداره فقط محبت و بغل مادر به نوزاد آرامش میده
این نرس هارویز خیلی برای بچه من خوب بود ببخشید ولی همش باد معدش دفع میشه از وقتی اینو میدم و باعث نمیشه بمونه و اذیت شه
امیدوارم سازگار باشه
کولیک اید بگیر عالیه
بچه من همش گریه میکرد هر ۶ساعت با گریپ میکسچر دادم بهش دکتر داد یعنی
خوب شد
باید دوره کولیک بگذره بعد دو ماهگی کمتر میشه
برا من خیلی خوب بود انشالله برا بچت هم خوب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.