من خیلی دوست دارم این روزا برم ولی شکم ندارم. از طرفی هم ریسک زایمان زودرسم نمی تونم خیلی صبر کنم🤦♀️
شما کدوم اتلیه میخوای بری
دو روز به زایمان 🤭
۳۳ رفتم
کاش زودتر میرفتمخیلیی اذیت شدم
شب از درد نمیتونستم بخابم
کمردرد پادرد
من ۳۶ هفته رفتم ولی به نظرم اگه زودتر میرفتم بهتر بود خیلی ورم داشتم
۳۲ هفته
البته واسه من ۳۵ هفتگی هم زود بود چون شکمم اونقد بزرگ نبود تو ۳۵ هفته
۳۵ هفتگی
۳۴.۳۵ بودم
۳۴
ولی بازم شکمم خیلی بزرگ نبود
30هفته
ما دوسه شب پیش تو خونه گرفتیم
من برای ۳۵ هفته ۲ روز نوبت زدم
۳۵ هفتگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.