مامانا چن هفته رفتین عکس بارداری؟

۱۳ پاسخ

من خیلی دوست دارم این روزا برم ولی شکم ندارم. از طرفی هم ریسک زایمان زودرسم نمی تونم خیلی صبر کنم🤦‍♀️
شما کدوم اتلیه میخوای بری

دو روز به زایمان 🤭

۳۳ رفتم‌
کاش زودتر میرفتم‌خیلیی اذیت شدم
شب از درد نمیتونستم بخابم
کمردرد پادرد

من ۳۶ هفته رفتم ولی به نظرم اگه زودتر میرفتم بهتر بود خیلی ورم داشتم

۳۲ هفته

البته واسه من ۳۵ هفتگی هم زود بود چون شکمم اونقد بزرگ نبود تو ۳۵ هفته

۳۵ هفتگی

۳۴‌.۳۵ بودم

۳۴
ولی بازم شکمم خیلی بزرگ نبود

30هفته

ما دوسه شب پیش تو خونه گرفتیم

من برای ۳۵ هفته ۲ روز نوبت زدم

۳۵ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۸ ماهگی
مامان ناز🤰💕 مامان ناز🤰💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۱۲ ماهگی