۹ پاسخ

خوبه بابا بچه منم 8 کیلوعه چاق بشن که چی، بچه فامیل ما اینقد چاق شده رو سنگ توالت بسختی می شینه اینقد معده بچه ها رو بزرگ نکنید بزرگتر که شدن نمی تونید جلو پُرخوری و اضافه وزنشون رو بگیرید

وزنش خوبه احتمالا قدش بلنده لاغر نشون میده

به کسی چه!

پسر من ۱۱ونیمه
همه میگن لاغره بهش نمی‌رسی
درحال که بخدا دائم تو بدو بدوام که براش همه چی درست کنم ولی نمیخوره

خب پسر منم ۱۰ کیلوعه کم نیست که

۱۰ کیلو که خوبه 😊
دختر من به زور ۸ کیلوئه
بذار هرکی هرچی دلش میخواد بگه
مهم سلامتیه بچه اس
والا
اعصاب نذاشتن برامون

وزنش که خوبه خیلی کم هم نیست به حرف مردم هم اهمیت نده اگه چاق هم بود باز یه چیزی واس گفتن داشتن

خوبه ک وزنش
بچه من ماه پیش ۸۷۰۰

من بچم ۷ کیلوعه🫠 خیلی رو مخمه حرفای بقیه

سوال های مرتبط

مامان آرتا کوچولو🌰🧿 مامان آرتا کوچولو🌰🧿 ۲ سالگی