دختر منم از ۱۱ ماهگی وزنش ثابت مونده دکترش از وزنش راضیه ولی چون کند شده بهم گفت باید وعده های شیرش رو کم کنم و بیشتر غذا بدم ولی خب غذا خوردنش مثل گنجشکه یه کوچولو میخوره دیگه لب نمیزنه دکترش گفت هر یکساعت یا دو ساعت غذا بیار پهن کن جلوش هر چقدر خورد ولی فقط غذا بخوره بعدش به عنوان جایزه یه دسر مثل ژله بيسکوئيت دنت بستنی بهش بده اینطوری تشویق میشه به غذا خوردن حالا منم چند روزه دارم امتحان میکنم دیگه خیلی بهتر شده بازم ولی اونطور که باید نیست
حالا شما هم سعی کن غذاهای پرکالری بدی و به قول دکتر دخترم چربش کن تا بره پایین😁
انشالله که وزنش خوب میشه
بهش نئوزینک بده دختر من ۱۰ کیلوعه،ولی خیلی کوچولو موچولوعه اصلا ببینیش میگی این بچه تهش ۵ کیلوعه😁😂🤦🏻♀️
عزیزمپسرمنم ۹ کیلوانقدغصه نخور ب مرورزمان بهش تغذیه خوب بدی خوب میشه هنوزتوسن روشت دندون ایناهم اذیتشون میکنن اسهال میشن وزنشون بالاوپایین میشه
میتونی بهش گوشت تو شیشه بده هفته دوبلر وزن دهی خوبی داره
پسرمنم ۸۲۰۰ هست من که دیگه رد دادم
پسر منم ۸۷۰۰ بود شیر خودمو میخوره روزا بهش شیر خودمو نمیدم فقط شیر خشک میدم و غذا روزی ۴ ۵ وعده میخوره و بعد صبحانه بهش شربت سانستول زینک پلاس میدم اشتهاش خوب شده و خدارو شکر جون گرفته و خوابش هم خوب شده
شیرخشک بده
چیزای چاق کننده بهش میدی ؟سیبزمینی سرخ کرده ماکارونی اینجور غذاها،، پدیاشور خارجی بخر براش ببین بهتر میشه
ببین بهش نئوزینک بده
دخترمنم ۸.۲۰۰سه روز دیگه میشه یک سال و دوماهش
ولی طبق رفلاکسش دکترش از وزنش راضیه
حرص بخوریمم فایده نداره
پسر منم همینه استرس نداره عزیزم
ژنتیکش اینجوریه ریز نقشه
زندگیتو بکن همه بچها بزرگ میشن بعد به این روزا میخندی که چقدر بیخود حرص وزنشو خوردی
دختر منم همینه من دیگه میخوام بیخیال وزنش بشم
پسر منم 😕😕😕😕😕
وزن تولدش چندبود
شیرخشک چی میدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.