چقدر سخت میگذره از بی حوصلگی و بی کاری سردرد گرفتم ای خدا 🥲

۵ پاسخ

دقیقا از مجبوری همش تو خونه استراحت هوا از این به بعد گرمم میشه بیشتر عصبی میشم🥲

وااای منم 😩😩😩همه این ور اونور شب جمعه من همه روزام یه شکل شده🫠🫠

کلافه شدم منم

منمممم🥲

اره والا از صبح تا. شب بیکار
من همیشه گشنه🤣

سوال های مرتبط

مامان aypara مامان aypara هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی