۱۲ پاسخ

چند گرفتی

خو نخور. بخدا بچه هر وزنی دنیا بیاد خودش رشد میکنه

آره برای منم همینطوره اولش که معدم خیلی ناجور درد می‌گرفت یه هفته نخوردم اصلا ولی بعدش صبحا خوردم خیلی بهتر شد

میگن بعد زایمان نمیذاره وزن مادر پایین بیاد منم میخوام بعد زایمان بخورم

منم همینجوریم روزی ی بارمیخورم

منم میخورم احساس سیری میکنم
با اب میخورم و یه پیمانه صبح و یه پیمانه شب
اینجوری سبکتره برام

من باشیر میخوردم معدم سنگین میکرد الان بااب میخورم راحته

دکتر گفته بخورین؟؟

نه
من هفته ای دوبار میخورم البته

اره منم دوران حاملگی که ۱ماه اخر خوردم بزور میخوردم

اثر داشته براتون لیدی میل اونایی که استفاده کردین
تو چند هفته چند گرم اضافه کرد نی نی تون

اره اینجوری میشم ولی روزی یه وعده میخورم صبحا

سوال های مرتبط