۴ پاسخ

چون سنگینه
منم بیشترشبا میخورم و بعدش میخابم

من میخورم ولی حالت تهوع میگبرم

اره منم اذیت میکرد قوی و سنگینه دیگ فک کنم طبیعی باشه

من اخر شبا میخورم میخوابم

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان قندی مامان قندی روزهای ابتدایی تولد