۸ پاسخ

منم خیلی بهم خوش میگذره ولی ازبس ناز هانارو میکشن یسره هرکار میخواد براش میکنن خیلی عصبی میشم ینی همش درحال جیغ و داده اونجا برا همین دیگ زیاد دوس ندارم برم

خدا حفظ کنه مامان عزیزتو

در هفته چند بار میمونید؟؟

پس چرا من میرم خونه مادرم روانی تر از قبل برمیگردم😂

خدا مادرتو حفظ عزیزم ♥️
من سالی یکبار هم بزور میرم خیلی وقته خونه مون بوی مامان نمیده حتی اتاقمم مثل یخه انگار هیچی سرجاش نیست

وای ارررره من قبلا نمیخوابیدم خونه مامانم ولی الان خیلی دلم میخواد بیشتر بمونم خیلی حس خوبیه
ولی شوهرم خیلی انگاری بمون عادت کرده میگه نرو شب بمون 😢😢

اوخدا قمبلشو 😍

عزیزم🫂🌱منم همینم

سوال های مرتبط