والا من خودم خیلی لاغر بودم باردار ک شدم وزنم اوکی شد حالا خوش اندام شدم
چقد مني خواهر🥺🥺
منم دلم براي هيكلم لباسام تنگ شده
ولي همش ميگم ولي اين بدن بود ك پناهو توي خودش ٩ ماه بزرگ كرد
بايد بهش افتخار كنم
چقدر زیبا😍
عکستو باز کردم خیلی به نظرم شبیه بازیگر نقش آلیا تو شهر دور اومدی
ب روش سنتی میتونین بدون استرس رژیم و ورزش لاغر بشی
اگ مایل ب مشاوره رایگان هستین ایتا پیام بذار
@mohmdbarsam
من دو بار زایمان کردم بعد زایمان به وزن قبلیم برگشتم ولی صورتم انگار نسبت به قبل لاغر ترشده یکمی شکم دارم با لباس اصلا معلوم نیست چون قبلا شکمم تخت صاف بود الان احساس میکنم بزرگه همه میگن لاغری شکم نداری
والا من قبل بچه دار شدن سریع با رژیم لاغر میشدم ولی بعد بارداری خودمو کشتم تونستم ۷کیلو لاغر بشم .کلن میگن بعد بچه آدم سخت لاغر میشه حقیقته والا.من تو یک هفته راحت ۳کیلو لاغر میشدم ولی بعد بچه تو ۳ماه تونستم ۷کیلو لاغر بشم
رژیم بگیر جیگر
چقد نازی قدت چنده
منم قبلا اندامم عالی بود،حتی با بچه اولم اندامم تغییر نکرد،ولی دومی رو اوردم ترکیدم کلا،شکم آویزون،کلی از لباسامو نمیتونم بپوشم دیگه،اراده لاغر کردنم ندارم اصلا
چقدر قشنگن اینجا اندامت😭😍
الان مگه چند کیلو هستی؟
منکه لاغر تر شدم بعد دوتا بچه
استخونام در معرض شکستنه😑
من لاغر شدم به وزن قبل بارداریم برگشتم شکم هم هیچی ندارم ولی از فرم سینه هام خیلی ناراحتم ۲ سال شیردهی نابودشون کرد 😭
همه جوره خوشگلی قشنگم
قد و وزنت چنده الان
دقیقا منم همش حسرت میخورم خیلی چاق شدم هیچ جوره نمیتونم کم کنم
هیکل ی طرف
سینه
لامصب بعد شیردهی
ریده میشه توش
هر مدل سوتین که میگیرم هم سینه م خوب وای نمیسته توش
از این ور اون ورش میزنه بیرون
با اینکه کوچیکه سینه م
منم هیکلم عالی بود
الانم تقریبا هیکلم خوبه
فقط ی کوچولو شکم دارم
اما سینه م داغون شده
آنقدر دوست دارم برم عملش کنم
همسرم اجازه نمیده
میگه خودت رو میخوای ببری زیر تیغ جراحی واسه ی چی
نگو نگوکه هیکل قبل حاملگی عسل بود برام
هرچی دلم میخاست بدون اینه سایز ببینم میخریدم اخ اخ هیییییییییی
دلممیخاد بشم۶۰کیلو
فک کن با اینکه ۶۰بود هیکلم شبیه زنای تو ماهواره بود از همه جا تخت 🤤
سایز سوتینم ۶۵بود 😩
گهواره و همه جا پر شده از رژیم لاغر کردن آمپول فلان برای لاغریو
من بدبخت خدا زده هم الان چند ساله در ب در هر چی میخورم چاق نمیشم خسته شدم از لاغری شدید
رژیم قندی بگیر... خیلی موثره در لاغری.
من در بارداری ۱۵ کیلو اضافه شده بودم. بعد از زایمان، فقط ۵ کیلو کم شد و ۱۰ کیلو اضافه موند. ناراحت بودم بسیار. لباسام اندازه م نمیشد.
۷، ۸ ماه از زایمانم گذشت و معراج به غذا خوردت رسید، شیر کمتر میخورد، منم شروع کردم به رژیم قندی. در یک ماه ۳ کیلو کم کردم، باورم نمیشد. ادامه دادم و بعد از سه ماه، ۷ کیلو کم شدم. رژیم واقعی هاااا... فقط خرما و ساقه طلایی و شکلات تلخ و اینچیزا میخوردم. اون ۳ کیلو اضافه باقیمانده هم قابل برطرف شدن بود،ولی خودم یه کم شل گرفتم. و الان حدود ۲.۵ کیلو اضافه دارم.
هی خاهر نگو منم سر بارداری زایمان اینا ۲۵ کیلو اضاف کردم و قد کوتاه هم هستم والادستای تپل کلا بدن تپل انگار همش پف دارم شکم بزرگ خیلی بعضی وقتا از خودم بدم میاد سراغ رژیمو ورزشم رفتم اما باز ول کردم الانم باز ی دلم بچه میخاد اما بخاطر وزنم اندامم اصلا ی دلم راضی نیس چون میدونم اگ باز یکی دیگه بیارم باز اضاف میکنم اندامم بهم ریخته تر ازینی ک هس میشه کاش ارادهمو بالا ببرم قوی باشم بتونم حداقل ی ده کیلو کم کنم بعد اقدام کنم برا بچه ان شاءالله
منم بعد زایمان کلی وزنم رفت بالا الان با رژیم و باشگاه ۲۶ کیلو تا الان کم کردم
نازی ماشالا
مادر شدن همش فداکاریه اگه غیر از اینه بگین
ولی بجاش خیلی خوشلی🥰🥰
من کلن ژنتیکی لاغرم تو حاملگی ام فقط همون شکمو بچه بودن ک وزنم میرفت بالا
بعد زایمانم میشدم ۵۰ کیلو
ولی دوست نداشتم لاغر بودم لباس ب تنم قشنگ نمینشست و من اصلا هم اشتها ندارم یه مدت قرص اشتها آور میخورم صورتم پر شده اندامم پر شده ایجوری دوست دارم کاش بمونم همینجوری
چی اندامی واقعا ماشالا بهتون
چقدر شبیه دوست دختر علیییییی هستید 😍
دکتر معجزه
عزیزم زود ازدواج کردی زودم بچه آوردی
منم خیلی اندامم خوب بود الان گوه شده توم
عزیزم بجاش یه بچه داری دیگه. بدنت یه بچه به وجود آورده انقدر از خودت بدت نیاد.
این الانه یا قبلا؟..چقدر زیبا هستی ماشالله❤️❤️❤️🌹
عزیزم یا رژیم میتونی برگردی به اندام سابق فقط اراده میخواد
منم همینطور🙂😭😭😭
چند کیلو بود چند هستی الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.