کدوم ازمایشگاه بردیش؟؟ و اینک ناشتا بودن لازمه؟؟
فکر کنم یکم ویتامین دی و آهنش پایینه. البته خیلی کم. ولی باز باید دکتر ببینه. واسه دختر من ۲.۳ تاش خیلی بالا بود اما دکتر گفت طبیعیه. برای بچه فرق میکنه
باید حتما برد؟
من هنوز نبردم دخترمو🫠🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.