۴ پاسخ

کدوم ازمایشگاه بردیش؟؟ و اینک ناشتا بودن لازمه؟؟

فکر کنم یکم ویتامین دی و آهنش پایینه. البته خیلی کم. ولی باز باید دکتر ببینه. واسه دختر من ۲.۳ تاش خیلی بالا بود اما دکتر گفت طبیعیه. برای بچه فرق میکنه

باید حتما برد؟

من هنوز نبردم دخترمو🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان هدیل مامان هدیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شکر پنیر مامان شکر پنیر ۱ سالگی